Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Πώς του FDA Αναθεωρημένο Μενού Σήμανση κανόνας μπορεί Επηρεάζουν Καφετέριες

26 Νοεμ 2014
Νέο κανόνα του FDA αφήνει κάποια περιθώρια ερμηνείας για το τι είναι ένα "τυπικό στοιχείο μενού" σε μια εφαρμογή καφετέρια.
Νέο κανόνα του FDA αφήνει κάποια περιθώρια ερμηνείας για το τι είναι ένα "τυπικό στοιχείο μενού" σε μια εφαρμογή καφετέρια.
Η FDA έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα μια ενημερωμένη κανόνα σχετικά με τις απαιτήσεις της διατροφική επισήμανση μενού , ένα που έχει πολύ ευρύτερες συνέπειες από ό, τι αρχικά αναμενόταν. Οι απαιτήσεις επισήμανσης, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού θερμίδων, ξεκίνησαν με την προσιτή νόμου του 2010 φροντίδας, και τα καταστήματα της αλυσίδας που ταιριάζουν στο κανονισμός θα έχουν περιθώριο ενός έτους για να συμμορφωθούν.
«Οι Αμερικανοί τρώνε και να πίνουν περίπου το ένα τρίτο των θερμίδων τους μακριά από το σπίτι και οι άνθρωποι σήμερα αναμένουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που καταναλώνουν», δήλωσε ο FDA Επίτροπος Margaret A. Αμβούργο σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση.
(Που σχετίζονται με: Καφετέριες μπορεί ακούσια εξυπηρετούν FDA-Στοχευμένες Trans-λιπαρά οξέα )
Ενώ οι πωλητές fast food, παντοπωλεία και λομπίστες της βιομηχανίας πίτσα ήταν πιο ειλικρινής από τους νέους κανόνες, καφενεία και μερικά από τα πιο κοινά στοιχεία μενού τους αναφέρονται ρητά στα "εστιατόρια και παρόμοια καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων" ενότητα. Εδώ παρουσιάζουμε μια σύντομη επισκόπηση του που στον κόσμο του καφέ θα επηρεαστούν από τους νέους κανόνες επισήμανσης, και σε ποιο βαθμό.

Τι είναι μια αλυσίδα;

Το FDA έχει ορίσει ένα «παρόμοια εγκατάσταση του λιανικού εμπορίου τροφίμων" αλυσίδα όπως εκείνο που έχει 20 ή περισσότερες θέσεις επιχειρηματική δραστηριότητα με το ίδιο όνομα και προσφέροντας "ουσιαστικά η ίδια" στοιχεία μενού. Ο ορισμός αυτός ισχύει ανεξάρτητα από τη δομή της ιδιοκτησίας, ο FDA αποφάνθηκε.
(Σχετικό: Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων Αντιμετώπιση ακρυλαμίδιο, Αναζητώντας Δημόσια Διαβούλευση )
Μέρος της αυστηρότερης απαίτησης FDA αφορά τις δορυφορικές δραστηριότητες της "εστιατόριο τύπου« πωλητές τροφίμων εντός χωριστές επιχειρήσεις ιδρύματα. Για παράδειγμα, ένα περίπτερο Starbucks μέσα σε ένα Barnes & Noble θα απαλλάσσονταν σύμφωνα με την αρχική γλώσσα του κανόνα, αλλά όχι κάτω από τη νέα γλώσσα.
Με την πρώτη ματιά, εδώ είναι μια σύντομη λίστα των αλυσίδων καφέ επικεντρώθηκε που ενδέχεται να επηρεαστούν σημαντικά από το νέο κανόνα: Caribou, Peet, η ολλανδική Bros., Σιάτλ Best, Starbucks, Dunkin 'Donuts, Tim Hortons, Ο Coffee Bean & Tea Leaf , καφέ της PJ. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Starbucks, για ένα, έχει λάβει μια προληπτική προσέγγιση για την θερμίδων επισήμανσης απευθείας στην μενού τους, μεταξύ άλλων για ορισμένες ποτά που δεν είναι πιθανό καλύπτονται από το νέο νόμο.
Μερικά μεγάλα ονόματα δεν επηρεάζονται σήμερα περιλαμβάνουν καφέ μπλε μπουκάλι (16 θέσεις), Philz Καφές (16 θέσεις), Colectivo Καφές (13 θέσεις), Stumptown Καφές (13 θέσεις), Διανόηση Καφές (11 θέσεις) και La Colombe (10 θέσεις).

Ποια τρόφιμα Ισχύει;

Το FDA απαιτεί να «πρότυπο στοιχεία μενού" μεταξύ των καλυπτόμενων αλυσίδες να έχουν Η θερμίδων που αναγράφεται στο μενού. Εδώ είναι ορισμός του FDA:
"Πρότυπο μενού" σημαίνει ένα εστιατόριο τύπου τρόφιμα που συνήθως περιλαμβάνονται σε ένα μενού ή μενού του σκάφους ή συνήθως προσφέρεται ως τροφή self-service ή φαγητό στην οθόνη. Οι απαιτήσεις διατροφική επισήμανση δεν εφαρμόζονται σε ορισμένα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων που δεν είναι πρότυπο στοιχεία μενού, όπως καρυκεύματα, καθημερινά αφιερώματα, προσωρινά στοιχεία μενού, ειδικές παραγγελίες, και τα τρόφιμα που είναι μέρος μιας συνηθισμένης εξέτασης αγοράς? και τροφίμων self-service και τα τρόφιμα στην οθόνη που προσφέρεται προς πώληση για λιγότερο από 60 ημέρες συνολικά ανά ημερολογιακό έτος ή λιγότερες από 90 συνεχόμενες ημέρες προκειμένου να δοκιμαστεί η αποδοχή των καταναλωτών.
Οι ορισμοί της FDA της "πρότυπο στοιχεία μενού» σε σχέση με προετοιμασμένοι, μη αλκοολούχα ποτά παραμένουν κάπως θολό, δημιουργώντας κάποιες δυνατότητες για περαιτέρω νομική ερμηνεία. Αλλά στο νέο κανόνα της, η FDA πρότεινε «τρόφιμα self-service» - για παράδειγμα, ένα γλυκό πίσω από ένα γυάλινο ή παρασκευασμένα σάντουιτς πρωινό - είναι πιθανό να ισχύει, εφόσον τα τρόφιμα αυτά εμφανίζονται επίσης σε άλλες θέσεις.
Τρόφιμα αυτοεξυπηρέτησης και τρόφιμα στην οθόνη που προορίζονται για ατομική κατανάλωση (π.χ. σάντουιτς, αναδιπλώνεται, και σάντουιτς σε ένα ντελικατέσεν? Σαλάτες επιχρυσωμένο από τον καταναλωτή σε ένα μπαρ σαλάτα? Cookies από ένα μετρητή εμπορικό κέντρο μπισκότο? Κουλούρια, λουκουμάδες, ρολά προσφέρονται για την ατομική πώληση).
Με τον κανόνα του FDA στοχεύοντας πρωτίστως τις αλυσίδες fast-food και άλλα ταχείας εξυπηρέτησης επιχειρήσεων τροφίμων με εμφανώς μενού υψηλής θερμιδικής αξίας, καφετέριες έλαβε ένα σχετικά μικρό ποσό των άμεσων προσοχή στο νέο κανόνα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαλλαγή. Καθώς το έτος παίζει έξω, και μερικά από high-end αλυσίδων καφέ ειδικότητας που προσεγγίζουν το όριο των 20 καταστημάτων, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο αυστηρά επιβληθούν οι κανονισμοί, και τι μπορεί να γίνει με όρους όπως «τυπικό στοιχείο μενού" και " τρόφιμα self-service. "
Το FDA έχει ένα σχέδιο του νέου κανόνα , με πλήρη ανάλυση των σχολίων από τους εκπροσώπους της βιομηχανίας τροφίμων, εδώ. Ο κανόνας αναμένεται να λάβει επίσημη θέση σε ισχύ τη Δευτέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου