Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Τι είναι ένας Πρέσβης καφέ; Σκέψεις από το Temple του Eton Tsuno

πρεσβευτής καφέ Eton Tsuno ναός
Eton Tsuno του Ναού καφέ

από Eton Tsuno του Ναού καφέ

Αυτό το ταξίδι προέλευσης ήταν διαφορετικό από τα περισσότερα. Αντί για ένα σακίδιο, μπότες πεζοπορίας, και σακάκι βροχή, ετοίμασα μπλέιζερ, ένα χαρτοφύλακα και τα παπούτσια φόρεμα για να εκπροσωπεί όχι μόνο τον εαυτό μου και το Temple Ψηστικά, αλλά και οι ΗΠΑ, ως ομιλητής σε Λατινικής Αμερικής Σύνοδο Κορυφής καφέ του 2014 σε Puebla, Μεξικό .
Ήταν φοβερό, συναρπαστικό, και αγωνιώδη συνάντηση όλα την ίδια στιγμή. Είχαμε αντιπροσωπεύει καφέ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην ουσία, ήμουν πρεσβευτής καφέ. "Καφές Πρέσβη" ήταν ένας τίτλος δουλειά σκέφτηκα μέχρι χρόνια πριν, αλλά δεν είχε αρκετά εργασία για ένα φορολογικό έντυπο. Μπορεί να είχα πάρα πολύ Ρον Zacapa στο σύστημά μου όταν σκέφτηκα το όρος, αλλά μέχρι σήμερα πιστεύω ότι είναι σημαντικό.
(Που σχετίζονται με: Την Marketplace εναντίον Προέλευση: «είτε μας αρέσει είτε όχι, είμαστε όλοι μαζί σε αυτό» )
Τότε, πίστευα ότι οι πρεσβευτές του καφέ ήταν οι baristas - και εξακολουθούν να είναι. Το αληθινό barista είναι το άρτια εκπαιδευμένο επαγγελματία που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του καφέ και του καταναλωτή. Η barista διευκρινίζει και αναπτύσσει τον κόσμο του καφέ με το σερβίρισμα στο κοινό τέλεια κάθε φορά, η εκπαίδευση ένας καταναλωτής καφέ μετά το άλλο. Αλλά σε κάποιο σημείο στην καριέρα μου, συνειδητοποίησα ότι ζούσα σε έναν ονειρικό κόσμο, στη δική μου αυτο-δημιουργήθηκε ουτοπία καφέ. Ήταν ένα απότομο ξύπνημα.
Μου μάτι-ανοιχτήρι ήταν το ακριβώς αντίθετο του είδους των «αχ-ha" στιγμή που αλλάζουν αποτελέσματα. Ήταν ένα με βαθιά απελπισία, και ανακάμπτοντας από αυτό που απαιτείται ακόμη βαθύτερο σκάψιμο. Πώς θα μπορούσε, ως κάποιος που είχε, "ήταν εκεί" και "κάνει ότι" είναι λάθος για το ποιος πραγματικά μιλάει για τον καφέ, ο οποίος εισάγει τον καφέ στον κόσμο, και ποιος είναι πραγματικά ένας πρεσβευτής του καφέ; Τα χρόνια πέρασαν και αυτό το ζήτημα επανειλημμένα έσκασε στο κεφάλι μου, πολύ περισσότερο καθώς έχω παρακολουθήσει μας βιομηχανία μας μεγαλώνουν.
(Σχετικό: ένα ανεξίτηλο ταξίδι από την Λίβερπουλ στην καρδιά του Yirgacheffe )
Εμφανίζεται σε μένα τώρα ότι δεν είναι πραγματικά ο barista, το πράσινο αγοραστής καφέ, ο διευθυντής του καφέ, ο παραγωγός καφέ, ο αγρότης, ή οποιοδήποτε ενιαίο τίτλο που ορίζει ένα πρεσβευτής καφέ: Οι πρεσβευτές καφέ που βρέθηκαν σε όλο το καφέ ειδικότητας βιομηχανία. Πρόκειται για τυχόν επαγγελματίες αριθμό από το αγρόκτημα στο κύπελλο - εκείνοι που πάντα πάει πάνω και πέρα ​​από τις τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας στο εμπόριο του καφέ, οι οποίοι τραγουδούν το Αλληλούια Χορωδία του καφέ, τη διάδοση του ευαγγελίου σε όποιον που μπορεί να αντιμετωπίσουν.
Κατά τη διάρκεια της εκδηλώσεις της βιομηχανίας, ακούω συχνά τους επαγγελματίες καφέ προσπαθούν να ονομάσει αυτή τη «νέα» εποχή του καφέ, γιατί πολλοί δεν θέλουν πλέον να ορίζεται πλέον ως "τρίτο κύμα". Και εγώ, ετικέτες μίσος, αλλά πιστεύω ότι είμαστε τον τίτλο στο Χρυσή Εποχή του αξίωμα του πρεσβεύτου καφέ - μια εποχή που μοιραζόμαστε, το πείραμα και να επεκτείνει χωρίς καμία αίσθηση των ορίων της εταιρείας, τα σύνορα της χώρας, ή εγωιστικό κίνητρο.
Ήταν λάθος μου να σκεφτώ baristas ως πρεσβευτές του καφέ; Όχι, δεν ήμουν. Αλλά θα ήταν λάθος σε δώστε έναν τίτλο εργασίας για αξίωμα του πρεσβεύτου. Αντ 'αυτού, αυτό που καθορίζει έναν πρεσβευτή του καφέ είναι μια προσωπική αφοσίωση στην βιομηχανία του καφέ ειδικότητας ως ένα ενιαίο σύνολο, και η προθυμία να μοιραστεί πληροφορίες με και να εμπνεύσει τους συναδέλφους πρέσβεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου