Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Αβοκάντο Τοστ είναι έξω, και άλλες 2015 καφέ λιανικής τάσεις από Baum + Whiteman



αβοκάντο τοστ
Σκόρδο-τρίβονται Τοστ με πουρέ αβοκάντο και Salsa Verde. Creative Commons φωτογραφία, Απρίλιος 2010.
Αβοκάντο τοστ, το κατσαρό λάχανο και Sriracha είναι όλα στο δρόμο έξω, ενώ τα στρείδια, τα λαχανικά ρίζας και χούμους τείνοντας προς τα πάνω. Αυτό, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση διασκεδαστικό τάσεις που δημοσιεύτηκαν από την εταιρία συμβούλων εστιατόριο της Νέας Υόρκης με βάση Baum + Whiteman .
Η έκθεση του 2015 - η οποία περιλαμβάνει την αφθονία της κερδοσκοπίας επί της λιανικής βιομηχανία καφέ - πρώτα διαβάζει σαν ένα είδος directionless διατριβή, αλλά το βιογραφικό του ο άνθρωπος πίσω από αυτό, ο Michael Whiteman, προτείνει ένα μεγάλο δάχτυλο στο σφυγμό της βιομηχανίας της φιλοξενίας του.
Whiteman, ο δημιουργός και πρώην εκδότης του εστιατορίου Νέα Έθνους , συνεργάζεται με την πολύχρονη εστιάτορας Ιωσήφ Baum το 1970 για τη δημιουργία της επιχείρησης, στη συνέχεια, δημιουργώντας δύο από τις πιο υψηλού προφίλ εστιατόρια στον κόσμο - η ανανεωμένη Rainbow Room στο 30 Rockefeller Plaza και τα Windows για το Παγκόσμιο στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου - εφευρίσκοντας το σύγχρονο δικαστήριο τροφίμων έννοια, και δημιουργώντας αμέτρητες ανεξάρτητες εστιατόρια σε όλο τον κόσμο.
Έτσι τι Whiteman έχουν να πουν για το 2015; Σχετικά με την έκθεση πτωτικές τάσεις του, δίνει ένα «ολέθριε" στοιχείο μενού 2014 μια ιδιαίτερα επαίσχυντη αναφορά: τοστ. Γράφει (επιμέλεια):
Τοστ Πρέπει να είστε τοστ: "! Τεχνίτης τοστ" Ελευθέρωσε εμάς από $ 4-και-up φέτες Για παράδειγμα ... «χειροποίητο ψωμί 12-κόκκους φέτες να παραγγείλετε και μπρούτζινη πάνω από μια βαλανιδιά φωτιά, στη συνέχεια εξαπλώθηκε με οργανική παραλία δαμάσκηνο ζελέ συλλέγεται με γνήσια hipsters και ολοκληρώνεται με ροζ θαλασσινό αλάτι Ιμαλαΐων έδαφος a la λεπτό "... παρ 'όλες αυτές τις λέξεις είναι ακόμα μόνο τοστ και μαρμελάδα. Τοστ χρησιμοποιούνται για να έρθει με τα αυγά σας και το κόστος ... τίποτα. Τώρα τοστ ισχυρίζεται ότι το δικό του χώρο στο μενού του καφέ σπίτια, καφενεία και bruncherias. Μερικοί έχουν εκτεταμένο μενού τοστ ... Τοστ Ballard στο Σιάτλ έχει 13 προσφορές? Sqirl στο Λος Άντζελες παίρνει $ 7 για Burnt Μπριός Τοστ με τυρί ρικότα σπίτι και εποχιακά μαρμελάδα. Ίσως η πιο Instagrammable είναι πουρέ αβοκάντο τοστ ... έκδοση NYC Cafe Γιτάνη με αβοκάντο, το χυμό λεμονιού, το ελαιόλαδο, νιφάδες τσίλι σε μια φέτα του τοστ επτά σιτηρών είναι $ 7.25. Κάποιος παρακαλώ Παπανικολάου καπνιστό λάχανο ζελέ για τοστ και να θέσει ένα τέλος σε αυτό το λοιμό.
(Σχετικό: Τοστ: Μια αμφιλεγόμενη Σύμβολο της Avant-Garde, ή απλά τοστ; )
Στις καφετέριες, Whiteman δείχνει τη δύναμη των προγραμμάτων ποτό στο αλυσίδες όπως τα Starbucks και Dunkin 'θα πρέπει να αναγκάσει τους ανεξάρτητους ιδιοκτήτες να διαφοροποιήσουν τα μενού και να κάνουν ό, τι μπορούν για να γεμίσει τον χρόνο αναμονής. Εφευρίσκει επίσης την έννοια του Δεν είμαστε απολύτως σίγουροι για το τι σημαίνει αυτό, αλλά το είπε σε αυτό το ερώτημα γεμάτο ανάλυση της «τέταρτη θέση.» «Next Gen Coffee Shop:"
Η μπύρα και το κρασί βοηθά μερικές φορές ... αλλά τότε θα πρέπει να έχετε τις κατάλληλες go-withs, έτσι έρχονται μαζί περιορισμένο μενού που συχνά δεν αυξάνουν την εμπειρία αλκοόλ. «Ααα ... ίσως χρειαζόμαστε πίνακες αλλαντικά" ... και στη συνέχεια το ολισθηρό δρόμο σε έκρηξη μενού: Artisan σόδες? ψυχρής έκθλιψης χυμούς? μεθυσμένη με βάση χυμούς κοκτέιλ? επιδόρπια ζαχαροπλαστείο ποιότητας? σαλάτες? shakeratos με τσάι και καφέ στο άπειρο γεύσεις? κρύο αρωματικό καφέ και pourover καφέ? υπερ-τοπική μπύρα σκάφος? ακόμη και ζωντανή ψυχαγωγία αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος. Μήπως αυτό το έργο, ή είμαστε πάνω-παρέχεται με "Joe;" Η επιχείρηση καφέ κινείται από την «τρίτη θέση» για ίσως μια «τέταρτη θέση."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου