Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Lavazza ανυπομονούμε να φυτρώσει η αγάπη της Ινδίας καφέ

Όταν πρόκειται για την άνθηση ινδική τομέα του καφέ, το διάσημο Lavazza ιταλική εταιρεία δεν ήταν σε θέση να επικαλεστεί την παρουσία της μάρκας και την κληρονομιά τους για να ανταγωνιστεί στο επίμονοι μάχη για τη λιανική υπεροχή κατάστημα. Φέτος, μετά τα οικονομικά προβλήματα και την προοπτική της μια ανηφορική μάχη ενάντια συμπαθεί Starbucks και το Café Ημέρα καφέ, η αλυσίδα Barista πωλήθηκαν τελικά η οποία σηματοδότησε το τέλος της παρουσίας Lavazza στον κόσμο του καφέ.
Ωστόσο, υπάρχει η ελπίδα ότι η παρουσία του τώρα defunct εμπορικό σήμα τους θα τους βοηθήσει να κερδίσουν έναν άλλο πόλεμο στη χώρα.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η κατά κεφαλήν κατανάλωση καφέ στην Ινδία είναι, κατά μέσο όρο, γύρω 90gm. Τώρα, αυτό μπορεί να είναι έτη φωτός μακριά από δυτικές χώρες με μακροχρόνια καλλιέργειες καφέ - Φινλανδία, για παράδειγμα, έχει κατά κεφαλήν ρυθμός κατανάλωσης του 11.8kg - αλλά ο τομέας του καφέ αναμένεται να χτυπήσει μια περίοδο οικονομικής ανάπτυξης για τα επόμενα δύο χρόνια .
Σίλβιο Zaccarero, διευθύνων σύμβουλος της Lavazza για την Ινδία , τη Δυτική Ασία και την Αφρική, πιστεύει ότι αυτή η ανάπτυξη θα αποκομίσουν μεγάλες ανταμοιβές για τα ήδη καθιερωμένα ονόματα.
«Βλέπουμε μια πολύ καλή ανάπτυξη στον τομέα των επώνυμων κατανάλωσης καφέ στην Ινδία," δήλωσε ο Zaccarero.
"[Η χώρα] είναι στα πρόθυρα μιας επανάστασης καφέ."
Ο εργαζόμενος Lavazza πιστεύει ότι η αγορά πρόκειται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό 9% στα επόμενα δύο χρόνια - ένα συγκλονιστικό επίπεδο.
Χάρη στην ένωσή τους με Barista, Lavazza έχει ήδη την υποδομή σε χώρο που τους βάζει μπροστά από πιθανούς αντιπάλους.
«Σήμερα, είμαστε η [προτιμά] μάρκα σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων και μεταξύ των κορυφαίων πέντε προτιμάται σε εταιρικά γραφεία," Zaccarero συνέχισε.
"Όπως έχουμε εδραιώσει τη θέση μας, θα αυξήσει, επίσης, την παρουσία μας στον τομέα της λιανικής."
Η εταιρεία επένδυσε περίπου $ 25m σε ένα φυτό του καφέ στην Πόλη Σρι βιομηχανικό πάρκο - μόνο οι εγκαταστάσεις τους εκτός της Ιταλίας που είναι σήμερα σε λειτουργία - και πιστεύεται ότι περαιτέρω επενδύσεις εκδηλωθεί ως Lavazza ματιά για να στερεοποιηθεί και να επεκτείνουν τη θέση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου