Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Είναι μια ευημερούσα στιγμή για τους κατασκευαστές κάψουλα καφέ

Coffee pods and capsules
Οι εταιρείες που εμπλέκονται εντός του κλάδου της κάψουλας καφέ δρέπουν τους καρπούς της ανθεί στοιχεία για τις πωλήσεις της Nespresso και Keurig συμβατές μερίδες, πολλές εκθέσεις ειδήσεων εξήγγειλαν πρόσφατα.
Ένα παράδειγμα της δύναμης του τομέα είναι η πρόσφατη επέκταση που αναλαμβάνονται από το Mad καφέ και καφετιέρα ο οποίος έχει ξεκινήσει μια νέα μονάδα παραγωγής στην περιοχή Wetherill Πάρκο της Νέας Νότιας Ουαλίας. Σύμφωνα με την αυστραλιανή έκδοση του περιοδικού φασολιών Σκηνή, το νέο εργοστάσιο 5.000 τετραγωνικών μέτρων κατασκευάστηκε με κόστος AUD £ 23m.

«Παίρνουμε εμπειρία ψήσιμο μας και την προσαρμογή ότι με την κάψα της παραγωγής," Kane Bodiam, Global Business Development Manager Mad καφέ κάψουλας, δήλωσε τη δημοσίευση .
"Θέλω η κοινωνία να ξεφύγουμε από στιγμιαίο καφέ, σηκώστε το μόνο εξυπηρετούν αγορά, και να δώσει σε όλους τη δυνατότητα να παράγουν εξαιρετικό καφέ στο σπίτι ... Είναι για τον έλεγχο της ποιότητας και τη διατήρηση της παραγωγής κάψουλα εδώ στην Αυστραλία."
Σε πλήρη δυναμικότητα αναμένεται ότι περίπου 2.000 κάψουλες θα μπορούσαν να παραχθούν κάθε λεπτό, και τα προκαταρκτικά στοιχεία, εκτιμάται ότι ένα εντυπωσιακό 130 εκατομμύρια μονάδες θα πρέπει να γίνει μέχρι το τέλος του επόμενου οικονομικού έτους. Με άλλα λόγια, αυτό είναι μια κόλαση από πολλά καφέ.
Είναι μια παρόμοια ιστορία πολύ πέρα ​​από τον Ειρηνικό στην Αμερική, όπου Keurig βασιλεύουν στην αγορά της κάψουλας.
Pod Pack, η οποία βασίζεται σε Μπατόν Ρουζ, καθιστούν άδεια λοβό του καφέ και του τσαγιού για μια ολόκληρη σειρά από παγκόσμιες μάρκες κάτω από τα λάβαρα του Folgers και Maxwell House και αυτοί οι ίδιοι προετοιμάζονται για την επέκταση μετά την απόσπαση κάποια αποτελέσματα: Πέρυσι έκαναν πάνω από 100 εκατομμύρια λοβό του καφέ.
Προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση, η εταιρεία Λουιζιάνα είναι ρυθμισμένος να δαπανήσει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να επεκτείνει τις σημερινές δυνατότητες παραγωγής τους.
"Φαίνεται ακριβώς όπως μια ολονύκτια περίσσεια," δήλωσε ο Tom Martin.
Martin, ο σημερινός αντιπρόεδρος, εξήγησε ότι το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής ήταν στα βορειοανατολικά των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρώπης, και έτσι υπήρχε μια τεράστια ζήτηση για εγκατάσταση στη νότια Αμερική.
Και γιατί οι εταιρείες σαν κι αυτές την επιτυχία αυτή τη στιγμή;
Σύμφωνα με την Mintel, μια εταιρεία έρευνας αγοράς που στεγάζονται στο Λονδίνο, ισχυρίζονται ότι πέρυσι οι καταναλωτές στις ΗΠΑ πέρασε πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε παράγωγα καφέ μονής κύπελλο, και ο αριθμός αυτός μόνο αναμένεται να αυξηθεί κατά τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς το χάσμα μεταξύ φρεσκοκαβουρντισμένους κόκκους καφέ και κάψουλες συνεχίζει να περιορίσετε ως άνθρωποι στρέφονται προς αυτά εύχρηστο και ευέλικτο single-εξυπηρετούν τις μηχανές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου