Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Γνώμη: Starbucks »μοντέλο υψηλών προδιαγραφών και το Big Business μπαράκια

7 Δεκεμβρίου, 2014 
Νέα Αποθεματικό roastery Starbucks ».
Νέα Αποθεματικό roastery Starbucks ».
Τρόπος πίσω το 2011, λίγο μετά την είδηση ​​έσπασε επιχείρηση επενδύσεων TSG Καταναλωτών Συνεργάτες είχε κάνει μια «μεγάλη», αλλά απόρρητες επενδύσεις σε Stumptown Coffee Roasters Πόρτλαντ, οι New York Times οδήγησε ένα κομμάτι Oliver Strand με τον ακόλουθο τίτλο, "Μπαρ Μικρή Espresso Might Be Big Business ".
Μου, πως οι καιροί έχουν αλλάξει. Σκεφτείτε μόνο μερικές από τις επενδυτικές γεγονότα οκτώ εικόνα σε ό, τι κάποτε θεωρούνταν μικρές ή ανεξάρτητη high-end καβουρντίσματος / λιανικής πώλησης κατά τα τελευταία δύο χρόνια μόνο:
Σήμερα, η μεγαλύτερη ιστορία στο high-end λιανικής πώλησης καφέ στον κόσμο είναι το άνοιγμα των Starbucks «Αποθεματικό Roastery , 15.000 τετραγωνικών ποδιών ιερό για την προμήθεια, ψήσιμο ζυθοποιία high-end καφέ στην καρδιά της γειτονιάς Καπιτώλιο Σιάτλ. Η εγκατάσταση είναι μια επιθετική δήλωση από τα Starbucks, την καταβύθιση του ανοίγματος των περίπου 100 περισσότερα καταστήματα Reserve-μάρκα σε μεγάλες πόλεις του καφέ σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες και Ουάσινγκτον
Αρκετές ειδήσεις μεγάλα καταστήματα έχουν κατατάξει την έννοια Starbucks Reserve ως ένα παιχνίδι προς high-end διαφοροποίηση μετά από χρόνια υποτίμηση δικό της σήμα μέσω Frappuccinos και προσιτές τιμές πωλήσεων τυποποιημένου παντοπωλείο . Μια ιστορία Times από Stephanie Strom χθες μοιράστηκε αυτή την διαφωτιστική απόσπασμα:
"Αν κοιτάξετε τις εισαγωγές καφέ πάνω από όλα για τα τελευταία αρκετά χρόνια, φαίνεται σαν μια πολύ ώριμη αγορά», δήλωσε ο Josh πράσινο, διευθύνων σύμβουλος της Panjiva. «Υπάρχει ένα τρενάκι λούνα παρκ από την άποψη των τιμών, αλλά και όσον αφορά τους όγκους, μιλάμε για πολύ μέτρια ανάπτυξη - και αυτό το είδος της αγοράς είναι συνήθως όπου μπορείτε να δείτε τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να πάει αριστοκρατική όσον αφορά την τιμή και την αποκλειστικότητα."
Starbucks_Reserve_Roastery_ (11)
Όταν Starbucks Διευθύνων Σύμβουλος Howard Schultz μιλά για τη νέα μάρκα Αποθεματικό κατάστημα, περιγράφει μια δεκαετία-μακρά όνειρο που έγινε πραγματικότητα, ένα είδος αποκορύφωμα της συλλογικής προσπάθειας της εταιρείας προς την ποιότητα του καφέ και των υπηρεσιών. Σε χθεσινή της ανακοίνωση, περιέγραψε τη ναυαρχίδα ως "φόρο τιμής στην αμείλικτη επιδίωξη μας για καινοτομία καφέ που θα δημιουργήσει για τους πελάτες μας την πιο συναρπαστική, αισθητηριακές επίδειξη του πώς μπορούμε πηγή, ψητά και τα σκάφη τα καλύτερα καφέ από όλο τον κόσμο», προσθέτοντας «Όλα αυτά που έχουμε κάνει ποτέ, μας οδήγησε σε αυτό το σημείο."
Μια ημέρα νωρίτερα, σε μια διετή εκπομπή με τους επενδυτές , Shultz πρότεινε η roastery και γευσιγνωσίας έννοια δωμάτιο είναι άνευ προηγουμένου, λέγοντας, "Το Roastery αντιπροσωπεύει πάνω από δύο χρόνια στοχαστικοί, συστηματική εργασία για τη δημιουργία ενός λιανικής εμπειρία που δεν υπάρχει, όχι μόνο στην κόσμο του καφέ, αλλά και στον κόσμο του λιανικού εμπορίου. "
Θα έλεγα την έννοια δεν έχει προηγούμενο - ένας αυξανόμενος αριθμός των προοδευτικών εταιρειών καφέ σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη και την Αυστραλία έχουν roastery εστιασμένη λιανικής ναυαρχίδες που δρουν ως ιερά καφέ, ακόμη και αν καταλαμβάνουν μικρότερα ίχνη. Την ημέρα που η Reserve Roastery άνοιξε, 345-κατάστημα καναδική αλυσίδα δεύτερο κύπελλο άνοιξε το δικό αριστοκρατική του, «καφέ-centric" Retail Concept στο κέντρο του Τορόντο.
Στην πραγματικότητα, η Starbucks Αποθεματικό HQ αντιπροσωπεύει μόνο ένα μικρό εγχείρημα για μια εταιρεία με κεφαλαιοποίηση 60.000.000 δολαρίων και σκοπεύει να αυξηθεί σε σχεδόν 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα από την επέκταση σε 30.000 καταστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τα επόμενα πέντε χρόνια. Starbucks Παγκόσμια Κανάλι Λειτουργός Ανάπτυξης Μιχάλης Conway Πέμπτη είπε το επενδυτικό κοινό ότι η εταιρεία σχεδιάζει να μεταφέρει περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο Κ-κύπελλα το 2015, προσδιορίζοντας ότι ως μία από τις καλύτερες επιδόσεις από τα τμήματα ανάπτυξης. Με λίγα λόγια, δεν είναι Αποθεματικό "το μέλλον της Starbucks," ούτε μια πλήρης αλλαγή στην κατεύθυνση . Μάλλον, είναι μια επιθετική στοιχείο ανάπτυξης σε ένα πολύ μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο ανάπτυξης.
Starbucks_Reserve_Logo_ (2)
Το νέο λογότυπο Starbucks Reserve.
Φυσικά, τα Starbucks θέλει να προωθήσει νέα αριστοκρατική Αποθεματικό του παίζουν περισσότερο από ό, τι, ας πούμε, οι πρόσφατες προσπάθειες της προς συσκευασμένα πωλήσεις αγαθών στη Μέση Ανατολή. Η έννοια Reserve αντιπροσωπεύει ένα πολύ πιο λαμπερό πρόταση αξίας.
Αλλά για να διαχωρίζουν τη νέα αντίληψη Αποθεματικό κατάστημα Starbucks »μακριά ως φτηνή απομίμηση των εδραιωμένων επιχειρήσεων που ήδη υπάρχουν σε αυτόν τον χώρο - ή, κυριολεκτικά κάτω από την οδό - είναι να αγνοήσουμε α) την εντυπωσιακή λεπτομέρεια της ίδιας της εγκατάστασης? και β) η πραγματικότητα των high-end λιανικής κλιματική αλλαγή από το 2011. Όπως Stumptown, μπλε μπουκάλι και το La Colombe έχουν αποδείξει μέσω προτάσεις δική τους αξία, μπαράκια μπορεί να είναι μεγάλη επιχείρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου